[linux] Re: bootable android sd-card maken

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Vr Okt 24 17:59:24 CEST 2014

Op 24 okt. 2014 17:18 schreef "hans paijmans" <j.j.paijmans op gmail.com>:

> Hoi,
>
> ben met een Kobe Ereader aan het prutsen en wil het ding dual boot
> maken, zodat hij ook Android kan booten. Daarvoor moet ik een bootable
> image van Android op een usb-stick zetten.
>
> Alle instructies die ik kan vinden gaan uit van het maken van een
> bootable (K)ubuntu image en de tools herkennen de Android image niet (en
> willen hem ook niet naar de usbstick kopieeren).
Hoi Hans, misschien werkt dit wel als je dat image eerst uitpakt? *.7z
duidt meestal op 7zip, het kan natuurlijk zijn dat die tool deze compressie
niet snapt...
Na uitpakken moet schrijven met dd sowieso werken.

Mvg, Guus