[linux] Re: bootable android sd-card maken

Frans van Berckel fberckel op xs4all.nl
Za Okt 25 19:58:38 CEST 2014

On Sat, 2014-10-25 at 12:24 +0200, Paul Slootman wrote:

> Bij mij zegt ie dan alleen "7-zip archive data, version 0.3". Weet je
> nog niet wat er in zit.
>
> Met "7z l Android_Kobo_Aura_HD.7z" krijg je een listing.

Misschien had ik in plaats van inhoud een ander woord moeten kiezen?

Soms komt het voor dat de extentie aangepast is, om een rookgordijn te
creƫren. Dan zegt 7-zip archive data dat je het met 7z kan extracten.

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel