[linux] Re: Minimaliseren van een programmavenster leidt tot uitval

Hein van Dijk dijkvan op hccnet.nl
Ma Okt 27 22:32:45 CET 2014

Beste JJGe,
Ik heb geen idee, maar als je verder wil komen raad ik je aan om te
vermelden welke versie van Mint je gebruikt en of je iets aan de
configuratie veranderd hebt. Misschien doe je er ook beter aan om je
geluk te beproeven op het Mint-forum.
Tip1: maak een nieuwe gebruiker aan en kijk of het probleem zich daar
ook voordoet. Zo ja, dan zit de fout (zeker) in een van de verborgen
configuratiefiles van de gebruiker.
Tip2: Kijk eens naar de resultaten van zoeken met:
problem mint minimize-window
Ik vond o.a.
http://www.linuxquestions.org/questions/ubuntu-63/minimize-restore-button-not-working-properly-817044/

Hein van Dijk