[linux] Re: Minimaliseren van een programmavenster leidt tot uitval

jjge jjge op xs4all.nl
Wo Okt 29 09:52:47 CET 2014

On 10/28/2014 09:31 AM, jjge wrote:
> O ja, ik zag inmiddels ook dat er bij het openen van de applicatie
> geen knoppen op de menubalk verschijnen. Dat geeft iig een duidelijke
> suggestie waar ik moet zoeken.
Op basis daarvan heb ik een vraag op het Mint forum gezet: No buttons on
menu bar.

Het antwoord kwam snel:

Right-click an empty space on your panel, select to add to panel, select
the window list one and things should be fine again.

(Een menu bar heet dus tegenwoordig kennelijk panel...). Dit werkt iig.
Je kunt het kennelijk heel makkelijk afzetten door verkeerd te klikken,
ik neem aan dat mijn vrouw dat gedaan heeft, ongetwijfeld zonder het
zelfs maar te merken...

De vraag blijft natuurlijk of het zinvol is om zo'n toch tamelijk zware
wijziging zo makkelijk toegankelijk te maken, zonder waarschuwing. Zeker
als "minimize window" dan overgaat in "close window immediately without
saving".