[linux] Re: Minimaliseren van een programmavenster leidt tot uitval

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Wo Okt 29 10:02:07 CET 2014

On Wed 29 Oct 2014, jjge wrote:

> ik neem aan dat mijn vrouw dat gedaan heeft, ongetwijfeld zonder het
> zelfs maar te merken...

Wat, geef je je vrouw niet eens een eigen account? :-)
En altijd je scherm locken als je wegloopt he... Dat is verplicht waar
ik werk (ook bij eerdere banen) vanwege beveiligingseisen (als systeem
beheerder kan ik bij vertrouwelijke gegevens); ik heb dat gemapt op
ctrl-pause en dat zit zo geimprint in mijn hersenen dat ik dat thuis ook
doe.

Paul