[linux] Re: /home map veilig stellen..

Fred fred.d op xs4all.nl
Wo Aug 26 13:42:32 CEST 2015

Op 26-08-15 om 11:00 schreef Daniel C. von Asmuth:
> Hebt u een back-up gemaakt voor u aan de upgrade begon?
Vanzelfsprekend niet :-/

> Als u een andere Linux doos hebt, kunt u met NFS alle files daarheen
> kopiƫren.

Ik heb nog een laptop en een pc met Linux, maar het commando nfs geeft
op de betreffende laptop 'bash: nfs: opdracht niet gevonden'
> Wat is het probleem met SSH? Uw firewall?
Ik ben natuurlijk wel aan het zoeken geweest naar een eventuele oorzaak
en heb ook gedacht aan de firewall van de router. Maar na enige tijd
merkte ik dat ik wel verbinding kon maken tussen de andere laptop en de
PC. Dus die mogelijkheid heb daarom uitgesloten.