[linux] Re: genymotion en de nefit easy

Willem Ligtenberg willem op wligtenberg.nl
Di Jan 6 20:36:16 CET 2015

Hoi Paai,

Ik heb zelfs spelletjes aan de praat gekregen daarin. Het is inderdaad niet erg makkelijk, maar het kan wel.
Echter ga je het dan alsnog niet kunnen script en ofzo. Of je moet er voor willen kiezen om met wireshark ofzo het protocol te reverse engineeren.
Je kan natuurlijk ook een tweedehands androidje op de kop tikken.

Groeten,