[linux] Re: genymotion en de nefit easy

Willem Ligtenberg willem op wligtenberg.nl
Za Jan 10 10:46:30 CET 2015

Hoi Paai,

Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat niet zo is. De vergelijking op de website heeft het over:
Network quality and performance emulation

Wat gaat over het emuleren van kwaliteit van GSM/wifi netwerk etc.

Zoals ik al aangaf kon ik een spel welke netwerk nodig had spelen zonder probleem. Het is niet heel snel, maar werkt wel.

Vriendelijke groeten,