[linux] Re: Jackd support out of the box

Arjan van Lent arjan.van.lent op gmail.com
Zo Jan 18 20:29:03 CET 2015

Ik gebruik meestal kxstudio als ik even snel iets moet doen. Die gebruikt
ook een pulseaudio bridge met Jack maar werkt out of the box zonder
problemen. Vind je de complete distro te uitgebreid dan kan je de kx repos
gebruiken om je eigen os samen te stellen met kx instellingen en scripts.