[linux] Re: welke vnc server?

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Za Jan 24 00:16:17 CET 2015

In gnome kun je zoiets gewoon on get control panel an zetten. Zal ook wel zoiets zijn voor kde denk ik. Anders kun je ook x11vnc gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

Blijf op de hoogte en ontvang de laatste tips over Zimbra/KovoKs Contact:
http://twitter.com/kovoks

KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334