[linux] Re: problemen met java-appplet

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Ma Jan 26 17:52:29 CET 2015

On 26-01-15 16:39, Paul Slootman wrote:

> Inderdaad, zo'n jar is het java programma (applet), en die moet door je
> plugin uitgevoerd worden.
>
> Alleen waarom het "applet" (verkleinwoord) heet... niet zelden zijn die
> java dingen cpu- en geheugenvreters.

Hoe dan ook, na installatie van de teatime 7 plugin en herstarten van
Firefox is er
iets veranderd.
Hij vraagt nu tot twee keer toe of hij wel mag executen. En dan komt
'javanet connect exception: Connection refused' in het kader.

Ik haaaaat Java.

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L)          077 888 05 77