[linux] Re: PC ethernet als bridge?

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Ma Jul 6 15:43:36 CEST 2015

Hoi,

Waarschijnlijk heb je helemaal niet zo'n mooie switch die dat soort blokkades kan doen.
Ik verwacht eerder dat er geen actieve netwerk configuratie meer is als je het brctl commando uitvoert. Zie vooral het laatste regeltje:

Well, now we have our bridges, so bring all the interfaces up, and you’ll be set!

Waarschijnlijk is het 'veiliger' om de configuratie bestanden van je distributie te gebruiken om de bridge te configureren en dan te rebooten. Volgens mij is dat het tweede gedeelte van die wiki

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

Blijf op de hoogte en ontvang de laatste tips over Zimbra/KovoKs Contact:
http://twitter.com/kovoks

KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334