[linux] Re: Waarom blijft mijn muiswijzer soms hangen?

Arjan van Lent arjan.van.lent op gmail.com
Vr Mrt 27 00:35:43 CET 2015

Afhankelijk van je OS kan je ook alt+F2, xfce4-terminal uitvoeren.
Als je een exotische game muis hebt kan het heel soms ook aan de driver
liggen maar meestal is het de ondergrond, muismat omdraaien deed het bij
mij.