[linux] Re: Hoe zat dat ook alweer met een image naar "schijf"?

jjge jjge op xs4all.nl
Ma Okt 5 09:16:32 CEST 2015

On 10/05/2015 08:31 AM, Paul Slootman wrote:
> gewoon weer naar /dev/sdh1? Ik ben benieuwd naar de gedachtengang dat
> dit evt zou helpen...
Ik ook. Het was één van de gebruiksaanwijzingen die ik probeerde in het
kader van "if all else fails"...
> Hoe kom je tot de conclusie dat de image nu groter is? Hoe heb je dat
> geconstateerd?
Ja, ik had in eerste instantie een partitie aangemaakt die net groot
genoeg was. En na mkfs brak de dd af wegens "te weinig ruimte op het device"