[linux] Re: gebruikersrechten voor aagjes..?

Arjan van Lent arjan.van.lent op gmail.com
Do Sep 3 17:16:54 CEST 2015

Als het goed is is de groep die gekoppeld zit aan je home de groep van de
gebruiker dus daar zit standaard niemand in. Rechten voor alle gebruikers
worden meestal alleen uitgedeeld bij het gebruik van web folders in de
homes.
Als je niets deelt en geen websites in je home hebt kan je dus best je home
700 chmodden.