[linux] Re: Cybercrime: digitale gijzeling

H Bekkers bekkersh op gmail.com
Ma Sep 28 10:03:53 CEST 2015

L.S.
Er zijn ook cybercriminelen, die nepsites van banken sturen, waarmee ik
geen enkele relatie heb. Kennelijk zijn zij daar niet van op de hoogte.
Houden zo. De mails niet openen, maar direct doorsturen naar Fraudehelpdesk
en je eigen bank(en). Daarna verwijderen. Ook de bevestigingen van de
meldingen verwijderen en de prullenbak leegmaken.

Blijf in elk geval bij Linux.

Gegroet, H. Bekkers