[linux] Re: linux op de nieuwere aldi-pcs?

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma Aug 1 09:56:14 CEST 2016

On Fri 29 Jul 2016, harry.harmsen op gmail.com wrote:

> Voor zover ik weet (maar ik weet niet zo veel van Linux) draait Linux op
> elke 'gebruikelijke' pc.

Inderdaad.

Je loopt hooguit tegen dingen aan m.b.t. "randapparatuur" zoals GPU,
netwerk/wifi/bluetooth/kaartlezer, daarvoor kun je het beste de specs
nakijken en voor die onderdelen gaan googlen (overigens doet
duckduckgo.com het vaak beter voor dit soort dingen omdat je bij google
teveel winkels tegenkom die je die spullen willen verkopen of je krijgt
de zoveelste review (onder windows...) voor je kiezen.

Paul