[linux] Re: linux op de nieuwere aldi-pcs?

Hein van Dijk dijkvan op hccnet.nl
Ma Aug 1 12:36:43 CEST 2016

Bekijk de voorwaarden van Aldi eens wat betreft terugbrengen.
Volgens mij kan dat binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen.
Stop er een live-cd of -usb in en probeer alles uit.

Hein

Hein van Dijk
Tel: 0412854750
mobiel: 0647087914