[linux] Re: onwillig te formatteren naar ext4

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Zo Aug 7 21:38:10 CEST 2016

Hallo.

Ik zou heel eenvoudig Ubuntu installeren zoals je dat van plan bent en
als het daarom gaat of je automatische indeling wilt of manuele indeling
van de partities, dan voor manuele indeling kiezen en dan kun je het
formaat resp. omvang van je partities van zelf bepalen.
Veel plezier en veel succes.
Gerard.