[linux] Re: onwillig te formatteren naar ext4, opgelost

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Di Aug 9 13:50:34 CEST 2016

Hallo.
Ik raad iedereen aan principieel altijd een separate homepartitie aan te
leggen, want dan heb je eventueel bij een festplattencrash noch de
mogelijkheid met een live-cd die homepartitie op een andere externe
plaat omder te brengen.

Groetjes

Gerard.