[linux] Re: onwillig te formatteren naar ext4, opgelost

Willem Ligtenberg willem op wligtenberg.nl
Di Aug 9 14:18:29 CEST 2016

Hoi Gerard,

Dat geldt toch voor elke willekeurige partitie?
En als het om Ubuntu gaat kun je daar dan dus gewoon een reinstall
overheen gooien en je bent weer klaar.
Principieel is het dus *voor Ubuntu* niet nodig. Er zijn zoals ik al
aangaf, best andere redenen op te noemen waarom je het wel wilt doen.

Vriendelijke groeten,

Willem