[linux] Re: ubuntu 16-04-1 upgrade all devices lost

paai j.j.paijmans op gmail.com
Di Aug 9 18:42:39 CEST 2016

Dit lijkt wel wat op het heen-en-weer springen van mijn /dev/sdc en
/dev/sdd waar ik vorige maand weer eens last van had. Een andere actie
die zulke gevolgen zou kunnen hebben is het linken van /tmp en /var op
een SSD naar directories op een gewone harde disk om schrijf operaties
op de SSD te verminderen. Dat kan ook heel erg mis gaan..

Paai