[linux] onwillige iso-boot van hard disk. Waarom wil hij niet?

Frans van Berckel fberckel op xs4all.nl
Vr Dec 9 17:23:14 CET 2016

Hoi Julien,

Gooi de vorig twee e-mail's even weg. Het kan namelijk eenvoudiger.

On Fri, 2016-12-09 at 16:56 +0100, Frans van Berckel wrote:
> Hoi Julien,

> Doe even het volgende ...
>
> # su -
> # cd /boot
> # mkdir installer
> # cd /boot/installer
> # wget http://tinyurl.com/z5fs82r
> # wget http://tinyurl.com/h7vpa3a

Dit moet in plaats van wat hier staat, de volgende twee regels zijn.

# wget http://tinyurl.com/z5fs82r --output-file=linux
# wget http://tinyurl.com/h7vpa3a --output-file=initrd.gz