[linux] onwillige iso-boot van hard disk. Waarom wil hij niet?

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Zo Dec 11 16:24:43 CET 2016

Hallo.

Bescheiden vraag.

Hoezo ubuntu geinstalleerd en suse desktop omgeving?
Ik ken OpenSuse met de diverse desktopomgevingen, die je ook bij ubuntu,
debian e.a. hebt.
Als je tijdens de installatie op manuele partionering stapt, moet het
toch mogelijk zijn de suse-desktop of wat dat ook zijn mag, te elimineren?
Gerard.