[linux] Ubuntu 16.04 MATE op USB-stick installeren?

Eric de Hont eric op hobiho.nl
Do Dec 15 12:29:59 CET 2016

Hoi Jordy,

In het verleden heb ik wel eens UNetbootin gebruikt om een bootable
USB-stick te maken.

In deze tool kun je aangeven hoeveel GB van de stick je wilt gebruiken
voor persistent data.

Je kan het installeren via het Ubuntu softwaretool.

Groeten,
Eric de Hont