[linux] Ubuntu 16.04 MATE op USB-stick installeren?

lnx lnx op kpnmail.nl
Do Dec 15 12:17:36 CET 2016

On 15/12/16 11:23, Daniel C. von Asmuth wrote:
> [...]

[..]

> [...]
> lezen en schrijven van die USB stick. Ik vermoed echt dat het aan de
> hardware ligt. Dat is vreemd, want tegenwoordig zijn SSD discs sneller
> dan harde schijven en die zijn weer veel sneller dan de discs die ze
> in laptops stoppen. Kies dus de snelste USB-stick of USB-schijf die
> je kunt vinden en neem een exemplaar met USB 3.0 of 3.1 interface en
> ook niet te klein.
>
> Dan heb je voor goede snelheid natuurlijk ook een laptop of PC nodig
> die over een snelle USB-inerface beschikt of anders veel geduld...

Denk dat Jordy niks liever zou willen maar hij is schoollopend en blind.

Kan me in deze voorstellen, zeker gezien zijn vraag om op een bootable
USB-stick het systeem te installeren, dat hij financieel niet in de
positie is om bovengenoemde hardware te kopen.

Dan blijft er inderdaad niet veel over dan veel geduld hebben of iets
nieuw uitproberen en weer geduld hebben wat voor hem wel als prettige
bijkomstigheid heeft dat ie er ontzettend veel van leert al zal ie het
niet altijd zo ervaren......

Groet,
Fred

--

Linux status: - normaal GUI en iets minder CLI gebruiker -