[linux] all-in-one printer -- tips gevraagd

meine trialero op gmx.com
Wo Dec 21 22:48:31 CET 2016

hoi,

mijn HP aio printer heeft na een dikke 10 jaar kuren, ben op zoek naar
een nieuwe all-in-one, prijs maximaal 150 euro.

heeft iemand goede ervaringen met zo'n aio onder Linux? ik gebruik
Fedora 25.

scannen via de cloud etc is niet aan mij besteed, geef de voorkeur aan
xsane en soortgelijke locale oplossingen. wifi/eth zijn makkelijk, maar
geen must, kleur kunnen printen wel.

HP heeft voor mij nogal afgedaan met de updates die alleen gebruik van
de eigen cartridges mogelijk maakt, sta wel open voor evt HP-tips.

TIA

--

//meine