[linux] all-in-one printer -- tips gevraagd

Mark Janssen maniac.nl op gmail.com
Do Dec 22 14:42:09 CET 2016

Zelf heb ik de voorkeur aan printers/scanners van Brother... die hebben
namelijk gewoon vanuit Brother linux drivers.
Ik heb ook een stand-alone scanner... da's nog makkelijker, want die heeft
nooit drivers nodig, en stuurt gewoon mails of zet files op usb of een
netwerk-share (open-source implementatie van de br-key software is ook op
github te vinden).

--
Mark Janssen  --  maniac(at)maniac.nl
Unix / Linux Open-Source and Internet Consultant