[linux] all-in-one printer -- tips gevraagd

Bart Vliegen bvliegen op gmail.com
Do Dec 22 09:19:44 CET 2016

Ik heb redelijke ervaring met een HP Envy 5644 via wifi. Probleemloos
afdrukken en scannen onder Linux Mint en nu Debian Stretch. Onder
Debian Jessie liep het niet zo makkelijk, vooral scannen. Hoop dat je
hier wat aan hebt.

groet
Bart