[linux] Re: geld terug op reeds ge-installeerd Windows

Gerald Sprik g.sprik op hccnet.nl
Do Jan 7 12:13:23 CET 2016

Julien,

Een kleine aanvulling op het antwoord van Willem: het recht op geld terug, hoe
je dat moet doen, en wat de voorwaarden zijn, staan in de licentiebepalingen
van Microsoft.
Let er op dat je Windows niet in gebruik neemt (activeert) na aankoop.

https://www.microsoft.com/en-us/Useterms/OEM/Windows/10/UseTerms_OEM_Windows_10_Dutch.htm

Bij de betere computerwinkels is het ook mogelijk om een computer te kopen
zonder Windows (huismerk of voor de klant op maat gemaakt).

Groeten, Gerald.