[linux] Re: geld terug op reeds ge-installeerd Windows

Frederik Vos inktvis75 op gmail.com
Vr Jan 8 13:21:08 CET 2016

Ik zou toch de verantwoordelijkheid voorlopig maar bij de koper neerleggen:
niet kopen bij een leverancier die de optie niet openlaat om het systeem
zonder OS te kopen...
vd wetgever etc. hoef je het niet te hebben...  Want verplicht of niet, ze
maken het je zo moeilijk en vervelend dat de meesten het erbij laten zitten
groetjes,
 Frederik

--
greetz,