[linux] Re: geld terug op reeds ge-installeerd Windows

Vr Jan 8 19:29:32 CET 2016

Aldus schreef Julien Michielsen op Fri, Jan 08, 2016 at 01:16:58PM +0100:

> Dank voor die URL. Ik ben er naar toe gegaan, en heb er doorheen gebladerd,
> De enige tekst die ik daaromtrent kon vinden was
> *Indien u deze voorwaarden niet accepteert en naleeft, mag u de software
> en functionaliteit ervan niet gebruiken. *U kunt contact opnemen met de
> fabrikant van het apparaat of de installateur, of met uw winkelier
> indien u de software
>  rechtstreeks hebt aangeschaft, om te informeren naar het retourbeleid,
> en u kunt de
> software of het apparaat retourneren voor een restitutie van de
> aankoopsom of een
> [...]

Beste Julien,

Dat je Windows 'waardeloos' vindt, zegt niets over de prijs. De
suggestie dat de fabrikant er 42 Euro voor heeft betaald klinkt
redelijk en in principe zou je recht hebben op restitutie als je het
OS niet gebruikt c.q. 'geactiveerd' hebt.

Misschien kun je een betere prijs krijgen als je de software verkoopt via
Marktplaats of zo. (vereist originele installatie CD en sticker met
licentie-code).

Suc6,

Daniel