[linux] Update van Wheezy naar jessie

Fred fred.d op xs4all.nl
Zo Jan 17 19:13:00 CET 2016

Hallo,

Ik heb in een poging mijn Debian Wheezy (voormalig stable) naar Jessie
(huidige stable) te updaten geen netwerk verbinding meer. De methode die
ik heb gebruikt was er een naar 'eigen idee', namelijk dat ik in de
/etc/apt/sources.list alles wat verwees naar wheezy veranderd heb in jessie.

  Aanvankelijk leek dit na een apt-get dist-upgrade te werken maar
uiteindelijk lijkt dit te resulteren in een niet werkend systeem. Ik kan
overigens wel inloggen en heb ook een grafische omgeving, maar in kan
geen netwerk configureren.

Wie weet hoe ik dit nu moet aanpakken om e.e.a weer werkend te krijgen...?

Fred