[linux] POP account in Evolution

Victor van Rooijen r901 op romepa.nl
Za Jan 30 12:56:48 CET 2016

Ik heb een probleem bij het maken van een POP account in Evolution. Ik
heb een eigen domein bij one.com. Als ik dus een email account wil
creeren moet ik een andere domeinnaam opgeven dan de domeinnaam van de
pop-server. Bij claws ging dat altijd goed. Nu ben ik onlangs
overgeschakeld naar Debian 8 en in de nieuwste vorm van claws is de
mogelijkheid HTML pagina's te bekijken eruit gehaald. Het schijnt nog
wel te kunnen met installatie van een extra plugin maar ik besloot over
te stappen op Evolution.

Met een IMAP account ging het in eerste instantie nog wel goed maar nu
wil ik toch weer een POP account en nu kreeg ik dus het bovenstaande
probleem. Als ik mijn email adres opgeef haalt evolution alles achter
het @ teken weg en vervangt het door de domeinnaam van de server.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Victor van Rooijen