[linux] Re: "Most high-throughput bioinformatics work these days takes place on the Linux command line"

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Di Mrt 15 21:21:41 CET 2016

Je kunt ook het proefschrift van mijn jongste dochter lezen... sprak de
trotse vader. Twintig april aanstaande, Universiteit van Potsdam
"Application of hybridization capture to investigate complete
mitogenomes from ancient samples"

--
Dr. J.J. Paijmans
Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L)          077 888 05 77