[linux] Re: Advies adsl-routertje voor OpenWrt

Jasper Backer jasper op jbacker.nl
Wo mei 18 10:01:52 CEST 2016

Als je al x86 hardware gaat gebruiken zou ik eerder pfSense/OPNsense
gaan draaien ;)

Draytek maakt idd prima modem-only apparaatjes voor niet te veel geld.
Gebruikt kan je waarschijnlijk ook wel eea vinden (hangt een beetje van
het DSL netwerk af waarop je zit, het ene modem synct beter/stabieler
dan het andere).

Groet,
Jasper