[linux] HP Laserjet 4000 - HPLIP - No Installed HP Devices Found

Dick Kampman dkampman op telfort.nl
Do Nov 24 15:12:54 CET 2016

Ik heb ooit ook zo'n probleem gehad met wat oudere printertypes. Ik heb
het probleem toen provisorisch opgelost door het
oorspronkelijke .ppd-bestand (wat dus nog wel werkte)
in /etc/cups/ppd/<...> te plaatsen.

Dick Kampman