[linux] onwillige adres-import: "you must assign at least one column"

paai j.j.paijmans op gmail.com
Za Okt 8 19:47:53 CEST 2016

Zoals ik Michiel al persoonlijk heb laten weten: als je in kaddressbook
hebt aangegeven welke cvs-file je wilt importeren, staat boven iedere
kolom "Undefined" Klik daarop en zeg welke naam je wilt gebruiken voor
die kolom. Eentje is voldoende

Overigens: KDE is best een mooie desktop. Maar de kdepim-suite met
akonadi is de gruwelijkste combinatie die je je maar kunt voorstellen en
die combo heeft Linux en de acceptatie van open source een hoop kwaad
gedaan.

paai

--
Paai v.a. Danzig