[linux] onwillige adres-import: "you must assign at least one column"

Zo Okt 9 19:44:52 CEST 2016

paai schreef op 2016-10-09 14:28:
> [...]

Die vraag kan ik ook omdraaien: lukte het jou wel mijn adressenbestand
te importeren
met kadressbook?
Zo persoonlijk was het adressenbestand niet: een groot deel van de
adressen zal
wel in de telefoongids staan, neem ik aan. En door de hele boel op te
sturen
was de test of jij het bestand wel kon openen waardevoller dan met een
klein
testbestand.  Ik kan niets met mijn adressenbestand (dat ik graag met
kaddresbook wil openen). Ik kan het wel openen met libreoffice, maar
niet met
kaddressbook.

Julien
--