[linux] onwillige adres-import: "you must assign at least one column"

Di Okt 11 09:39:07 CEST 2016

Hans Paijmans schreef op 2016-10-10 20:57:
> Bovenaan iedere kolom. Moet ik een screendump sturen?
>
> Sent with AquaMail for Android
> http://www.aqua-mail.com

laat ik het andersom doen. Mijn screendump zie je op
http://michkloo.home.xs4all.nl/adressen.png

En je bent een slimme jongen wanneer je daarop een veld
"undefined" ziet.
We zullen wel ander dialect spreken ;-) (ik ubuntu 16.04)