[linux] onwillige adres-import: "you must assign at least one column"

Di Okt 11 15:15:14 CEST 2016

Guus Snijders schreef op 2016-10-11 12:55:

> Idd een ander dialect:
> In dat screenshot lijkt het een leeg bestand te zijn...
>
> Bij verkeerde separator komt alles in 1 veld. Geheel blanco is meestal
> het verkeerde of een onleesbaar bestand.
>
> Mvg, Guus Snijders

Zou ik jou het "bronbestand", de oorspronkelijk geƫxporteerde csv-file,

toe mogen sturen of jij er wel iets zivols uit kunt krijgen?
De instellingen van mijn import zie je op
http://michkloo.home.xs4all.nl/adres_imp.png
Alvast mijn dank
Julien
--