[linux] mutt nieuwe mail in verkeerde inbox

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma Sep 26 08:40:35 CEST 2016

On Sun 25 Sep 2016, meine wrote:

> in mutt heb ik twee accounts gedefinieerd, één pop3 en een imap. bij het
> ophalen van nieuwe mail lijkt mutt of getmail (?) zich soms te
> vergissen:

getmail heeft verder niks met mutt te maken, dus waarom denk ik dat
getmail misschien schuldig is? Heb je getmail geconfigureerd om de pop3
mail in je gewone mail af te leveren?

> mail van het pop3 account wordt onder het imap account getoond

Beschrijf eens hoe je die beide accounts geconfigureerd heb en hoe je in
mutt de ene en de andere account selecteert.

> mailadressen zijn wel juist, alleen in welk bakje de mail binnenkomt
> klopt meestal wel, maar soms niet.

Bakje?

Paul