[linux] Misschien

Vr Dec 8 12:07:22 CET 2017

Aldus schreef Leon van Geel op Thu, Dec 07, 2017 at 09:52:44PM +0100:
> Ik heb hier iets gevonden maar kan niet bij de links komen (no permission)
> en hoewel het Engels is lijkt het voor mij wel Russisch, ik snap er dus
> niks van.
> https://community.netgear.com/t5/Stora-Legacy/Auto-Mount-Stora-in-Ubuntu-Linux/m-p/491614#M7594

Gelukkig heb ik een kennis die goed Russisch kan, maar bovenstaand
artikel zou voor beginners geheel duidelijk moeten zijn. Het beweert
dat de Stora toch gewoon als CIFS file system onder Linux gemount
kan worden (met dien verstande dat je onder Windows 3 File Systems
X:, Y: en Z: krijgt). De toegangsrechten zouden gewoon een kwesite van
de juiste username en password zijn.

We proberen hier te raden wat u eigenlijk hebt proberen te doen en dat
vervolgens niet lukte.

Groeten,

Daniel

--

P.S. Geloof niet alles wat je op het Web leest.