[linux] Stora nas

Leon van Geel leonvgeel op gmail.com
Za Dec 9 13:44:03 CET 2017

Guus.
het is dat ik er niet bij kan maar anders kuste ik u.
Alle bestanden op de server zijn zichtbaar en te benaderen
Ik wil iedereen die mee heeft gedacht/ gemaild/gezocht hartelijk danken
Kan nu met gerust hard terug achter mijn fornuis en binnenkort ff wat slaap
inhalen
IEDEREEN BEDANKT.
GR. Lonneke

--