[linux] Stora nas mount

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Za Dec 9 14:18:23 CET 2017

On Sat, Dec 09, 2017 at 01:44:03PM +0100, Leon van Geel wrote:

> Guus.
> het is dat ik er niet bij kan maar anders kuste ik u.
> Alle bestanden op de server zijn zichtbaar en te benaderen
> Ik wil iedereen die mee heeft gedacht/ gemaild/gezocht hartelijk danken
> Kan nu met gerust hard terug achter mijn fornuis en binnenkort ff wat slaap
> inhalen
> IEDEREEN BEDANKT.
> GR. Lonneke

En bedankt voor de melding dat het opgelost is.

Bedoelde toegevoegde waarde van dit bericht is dat mensen het lezen in discussie volgorde.
Ja, het verzoek is inderdaad om onder de tekst te antwoorden.

Ander goed ding:  subject regel die overeenkomt met inhoud van bericht.

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven