[linux] rechten wijzigen

Leon van Geel leonvgeel op gmail.com
Zo Dec 10 15:06:35 CET 2017

Hallo Geert,
Dat weet ik
maar op een schone installatie zonder updates werkt het goed dus de server
accepteert de beheerder
verder heb ik gecontroleerd wat er te controleren viel
en het enige stapje zijn die rechten alleen kom ik er niet aan uit
uid en grid zijn gelijk
verder is mijn kennis nog niet zo groot daarom heb ik een oude laptop
geinstalleerd om te proberen
m.vr.gr
Lonneke

--