[linux] Stora nas

Leon van Geel leonvgeel op gmail.com
Zo Dec 10 21:13:39 CET 2017

Op 10 dec. 2017 9:07 p.m. schreef "paai" <j.j.paijmans op gmail.com>:

On 10-12-17 20:56, Leon van Geel wrote:

Na de feestdagen ga ik verder met lezen, proberen, backuppen tot ik ook
> Linux een beetje onder de knie heb (gelukkig komen er steeds meer kant en
> klare programma's.

En je begon zo goed :-(

Oh maar ik blijf lezen, proberen en te begrijpen. Ik zeg niet dat u al van
me af ben maar heb het nu ff te druk en dan is kant en klaar makkelijk. Nog
ff concentreren op firewall, nog werken tot 2/01/18 en dan 2 weekjes rust.
Dus misschien tot dan

De charme van Linux is juist dat je zonder die kant-en-klare programmas zo
ontzettend veel meer kunt doen. De uitdrukking 'command line' is
herhaaldelijk gevallen; als je Linux wilt leren moet je je daarop richten.
Anders heeft het ook geen zin.

Sommige mails begrijp ik nog niet, daar moet ik ff de tijd voor nemen om
nog dieper te kunnen graven zonder mijn kop te stote.

--
Dr. J.J. Paijmans
Houwenberg 2A