[linux] iemand van jullie (in het bijzonder ubuntu gebruikers) fstrim werkend?

Eric de Hont eric op hobiho.nl
Zo Dec 17 21:55:18 CET 2017

Op 16-12-17 om 23:02 schreef Thijs van Ulden:
> Hi allemaal,
>
> Hoe schijf ik me uit voor deze lijst?
>
> Alvast fijne feestdagen! :D
>
> Op 16 december 2017 om 21:08 schreef Eric de Hont <eric op hobiho.nl
> <mailto:eric op hobiho.nl>>:
>

>     Ik heb het even uitgeprobeerd: er verschijnt niets over fstrim in
>     syslog.
>
>     Als ik het op de CLI uitvoer (als root) krijg ik als output:

8< [knip]

Beste Thijs,

Heb ik iets verkeerds gezegd?

P.S.: Het antwoord op je vraag vindt je in de header van de mail:

      <mailto:linux-request op lists.nllgg.nl?subject=subscribe>

Dus als je een mailtje stuurt naar linux-request op lists.nllgg.nl met als
onderwerp 'unsubscribe' komt het in orde.
--
Eric