[linux] http headers

j.j.paijmans op gmail.com j.j.paijmans op gmail.com
Do Jan 26 08:42:36 CET 2017

de esp8266 heeft een stel io-pinnen en kan net als de arduino
geprogrammeerd worden. Je kunt zijn acties dus zowel via wifi, met knoppen
of op vooraf bepaalde tijden triggeren. Moet-ie wel weten hoe laat het is.
Voorlopig dus syncen via de get-header en dan zelf af laten tellen...

Dr J.J. Paijmans
v.a. tablet

Sent with AquaMail for Android
http://www.aqua-mail.com