[linux] http headers

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Do Jan 26 10:50:32 CET 2017

On Thu 26 Jan 2017, j.j.paijmans op gmail.com wrote:

> de esp8266 heeft een stel io-pinnen en kan net als de arduino geprogrammeerd

Weet ik, ik heb er al eentje in huis hangen die temp/vochtigheid uit een
DHT11 sensor haalt en via een GET naar m'n server stuurt :)

> worden. Je kunt zijn acties dus zowel via wifi, met knoppen of op vooraf
> bepaalde tijden triggeren. Moet-ie wel weten hoe laat het is. Voorlopig dus
> syncen via de get-header en dan zelf af laten tellen...

Ik vermoed nog steeds dat ie geen realtime clock heeft, dus je zal toch
zelf de tijd bij moeten houden; dan is de vraag of misschien niet beter
via een GET doorgegeven kan worden aan het ding "doe over x tijd dit"
i.p.v. "doe op tijdstip x dit".

Maar dit is allemaal enorm offtopic hier...

Paul